Beredskapsplanar |
Brann 110 Politi 112 Ambulanse 113 |
Del 3 |
Denne planen vart revidert i januar 2021i tråd med den kommunale-kriseplanen>> (Krev pålogging) |
Operativ del
Naudnummer
Varslingsliste
Varsling/iverksetting av kriseleiing
Varslingslister
Interne beredskapsressursar
Andre beredskapsressursar som er spesifikke for sektor eller eining
Evakuering
Sagvåg/Litlabø
Bygg
Overordna instansar, kontaktinformasjon
Sjå kommunal plan (Krev
pålogging)
Beredskapsressursar
Sjå kommunal plan
(Krev pålogging)
Tiltakskort
Tiltakskort for ulike hendingar, kan vere t.d.:
Tiltakskort for hendingar som er spesifikke for sektor eller eininga
Vedlegg operativ
del
Interne
ressursar
Eksterne ressursar
Sjå kommunal plan
(Krev pålogging)
Tiltakskort (Kjem seinare)
Einingsleiarar
Oversikt over einingsleiarar/sektorleiarar i kommunen
Rektor: Lars Bakka , Mob 975 52 195 lars.bakka@stord.kommune.no Ass.rektor: Egil Petterteig Mob 975 52 197 egil.petterteig@stord.kommune.no Administrativ del
Beredskapsgruppe
Mål
og strategi for beredskapsarbeid
Sjå kommunal plan (Krev pålogging)
Førebygging
Førebyggjande og konsekvensreduserande tiltak
Tiltak
Planar for skadereduserande tiltak
Revisjon
Revisjon av beredskapsplan, ansvar
Definisjonar
Definisjonar og prinsipp for beredskapsarbeid i kommunen
Samordningsplan
Samordningsplan for sektorar innan kommunal forvaltning
Sjå kommunal plan
(Krev pålogging)
Vedlegg
administrativ del
Sjå kommunal plan
(Krev pålogging)
|
Del 3 Akuttnivå Lokalt Sagvåg skule |
|||
Rettleiar for alvorlege ulukker>> (sept08)
|
|||
|
|||
Ansvar / instruksarAlarmplaninstruks for rektor (Lars Bakka)Mediekontakt i samband med alvorlege ulykker
·
Berre rektor skal uttala seg.
Alarmplaninstruks for assisterande rektorAnsvarleg for alle elevane som er på skulen. · Undervisningsinspektør skal sjå til at alle klassane har ein vaksen hos seg. (Helst klassestyraren.) · Fungerer som rektor om rektor ikkje er til stades. Alarmplaninstruks for sosiallærar:Sosiallærar I (5.-7.st)Ansvarleg for varsling av pårørande. · Ver alltid sakleg, kort og konsis. (Ikkje uttal deg om skadeomfang e.l.) · Gje alltid rask og rett informasjon. (Eks. "De må møta på Fylkessjukehuset straks.") · Hald deg til fakta. · Ha kontroll med situasjonen. Sosiallærar II (1.-4.st) overtek rolla til sosiallærar I dersom ho/han er borte.
Alarmplaninstruks for sekretær
Alarmplaninstruks for lærarane
Alarmplaninstruks for andre tilsette Skulefritidsordninga:Alarmplaninstruks for tilsette i SFO
Det er til ei kvar tid dei som er på arbeid i SFO-tilbodet som har ansvar
for at gjeldande rutinar for kritiske situasjonar vert følgde. Dersom
rektor er til stades vert instruks den same som i skule.
|
|||
1. Den første som kjem til ulykkesstaden syter for at
2. Rektor, eller den som fungerer som rektor, syter straks for at
3. Følgjande strakstiltak blir, så langt det er mogeleg, gjennomført for dei andre elevane
4. Så snart det er praktisk mogeleg, syter rektor eller den som fungerer som rektor, for å kalla saman til eit møte mellom lærarar, PPT og helsepersonell for å drøfta og leggja til rette for oppfølgingstiltak. Det må leggjast vekt på at elevane må få snakka ut om det dei har opplevd, og det må inviterast til ein open kontakt mellom heim og skule. Det må leggjast spesiell vekt på augnevitne og deira behov for hjelp.
|
|||
Denne delen av planen er eit internt notet som ikkje er publisert på nett Les også: 'Små gutter sørger også'>>
|
|||
Handlingsplan for akutt situasjon som krev at elevane må bli igjen på skulen |
|||
Scenario: 1. Alvorleg ulukke/hending i skulemiljøet · Dette kan vera trafikklukker, fallulukker, gisslesituasjon m.m. 2. Større ulukker/hending i lokalsamfunnet · Dette kan t.d. vera større arbeidsulukke på ein av arbeidsplassane i kommunen (der det er usikkert om foreldre til elevar er forulukka) større bussulukke, brann i bedrift med mange foreldre m.m. I alle tilfella kan det bli aktuelt å halda elevane igjen på skulen til dei vert henta av foreldra. I ein slik situasjon vert dei yngste elevane haldne i klassane og på SFO til dei vert henta. For dei eldre elevane, og dei yngre som ikkje vert henta gjeld at foreldra må kontaktast på arbeid eller heime pr. telefon. Det er telefonane i administrasjonen ved skulen som vert nytta til denne kontakten. Ein kan også nytta telefon i SFO, personalrom og mobiltelefonar dersom det er trong for fleire liner ut. Ei line inn bør alltid vera ledig. Det bør også vurderast om Stord kommune sentralt v/ Kundetorget bør ta del i eventuell ”storvarsling” av foreldra. Ved svært alvorlege hendingar der heile lokalsamfunnet er råka vil sjølvsagt massemedia, t.d. NRK Hordaland vera ein naturleg samarbeidspartnar. (Sjå instruks for rektor.)
|
|||
Handlingsplan for akutt situasjon som krev at skulen vert evakuert |
|||
Scenario: 1. Alvorleg ulukke/hending i skulemiljøet · Brann i skulen, langvarig lokal straumstans i kaldt ver, vatnstans, m.m. 2. Større ulukker/hending i nærmiljøet. * Alvorleg trafikkulukke og brann m.m. I slike høve gjeld mange av momenta i planen over. Dersom heile skulen skal evakuerast, vil gymsalen ved Nysæter ungdomsskule bli nytta som mellombels innkvartering.
|
|||
Norke lenkjer: |
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Problem knytt til åtferd kan vera alt frå uro til vald frå ein elev. Men det kan også vera skulk, eller forsvinning frå skulen i skuletida. Åtferdsproblem på årsstegetI dei ulike klassane vil ein til tider oppleve at det «kokar over» og at situasjonen kjem ut av kontroll. Ein må då på eit gitt tidspunkt be om hjelp. Dette bør gjerast med tanke på den eleven det gjeld, læraren og resten av årssteget. 1. Når ein opplever uakseptabel åtferd i ein klasse, er det best om den som underviser sjølv klarar å «ordne opp». Dette vil styrkje læraren sin autoritet og posisjon på sikt. 2. Finn ein det naudsynt, kan ein be rektor eller nokon som ikkje har undervisning i den timen om å ta over årssteget. Då kan ein sjølv får snakka med eleven det gjeld. 3. Den strengaste reaksjonen er å ta kontakt med rektor. Då må ein også vurdera om ein ynskjer at rektor skal vera med i klassen, om rektor skal ta over klassen, eller om eleven skal til rektor. Dersom ein elev vert send til rektor grunna uakseptabel åtferd, vurderer rektor om dei føresette skal informerast. Dersom problemet ikkje vert løyst over tid, bør ein vurdera om sosiallæraren i ein periode er med i klassen, eller tek seg særskilt av denne eleven. Her må sosiallærar og klasselærar leggje ein plan for korleis ein nyttar denne avgrensa ressursen best. Me må heile tida vurdera om me kjem til eit punkt der me må fokusera særskilt på skulemiljøet. Dersom det er mange «enkeltelevar» som har problem med å tilpassa seg skulekvardagen, må me sjå kritisk på eigen praksis, m.a. val av arbeidsmåtar o.a
|
|||
1. Forsvinning:
2. Skulk, eller anna
ugyldig fråvær. I august 2011 kom denne rettleiinga frå UFD om emnet:
|
|||
Tryggleik i bassenet | |||
![]() Her føl me gjeldande rømningsplan for Nysærer ungdomsskule. Me føl også retningslinene i "Symjepermen" for bassenngulukker |
|||
Tryggleik i på isen | |||
![]() Vanlege reglar for fallulukker gjeld på kunstisbanen. Skeisedag på Storavatnet Når me nyttar Storavatnet gjeld også dei vanlege varslingsrutinane ved uukker. Elles nyttar me avmerka område og me måler sjøve at isen er trygg i området me nyttar (over 20cm) |
|||
Tekstmelding når eleven ikkje kjem til skulen. (Sjå også: Forsvinning eller skulk) |
|||
Ein treng då ikkje skrive melding i etterkant når eleven kjem tilbake på
skulen.
Revidert regel nr 9: |
|||
Pandemiplan | |||
Lenkje til vår pendemiplan>> | |||
S |
|||
Det er førebels ikkje laga eigen plan for skuleskyting ved Sagvåg skule. (Obketplan og handlingspman) Desse er interne notat>> (Krev pålogging) |