Trivsel og Tryggleik
Oppdatert:13.12.12
<<Innleiing | <<Del 1 Førebyggande arbeid>> | Del 2 Risikonivå | Del 3 Akuttnivå>> |
Del 2 Risikonivå
INNHALD:
FELLES FOR HEILE SKULEN risikonivå
INDIVIDUELT risikonivå FELLES FOR HEILE SKULEN risikonivå Konkrete tiltak
Møtepunkt på
skulen
Beredskapsplan I denne planen er det også laga ein beredskapsplan for dei akutte situasjonane i Kap 3 akuttnivå, felles for heile skulen.
Kartlegging
av elevar i risikosona
På foreldremøtet om hausten vert det sett av datoar (haust og vår) til to
sosialesamlingar for klassen. Klassekontaktane har ansvar for å setje dette
i verk. Kontaktlærarane minner om dette på planane.
Konkrete tiltak
Kommunikasjon
med eleven
Når ein elev opplever krise i familien som skilsmisse, alvorleg sjukdom
e.l., ynskjer skulen at foreldra informerer. Likeins ynskjer skulen å ta
kontakt for å få nødvendig informasjon. Der det er naturleg, vert
hjelpeapparatet t.d. helsesyster kalla inn.
Prosedyre for tiltak for elevar er i risikosona. Læraren
|
Slik var planen før desember 2012:
Del 2 Risikonivå
INNHALD:
Risikonivå FELLES FOR HEILE SKULEN risikonivå Konkrete tiltak Sagvåg skule har to lærarar som også er sosiallærarar. Hjelpetenesta fungerer også som ressursgruppe. Den kommunale planen fokuserer på rettleiing til læraren i vanskelege situasjonar som varer over lang tid. Her har rektor eit klårt ansvar. Alle lærarane vert innkalla til medarbeidarsamtale ein gong i året, situasjonen i klassane vert også kontinuerleg drøfta, m.a. fast tid kvar veke i felles møtetida (morgonmøtet) I denne planen er det også laga ein beredskapsplan for dei akutte situasjonane i Kap 3 akuttnivå, felles for heile skulen. Kartlegging av elevar i risikosona Elevane vert sett i fokus i faste møte med kollegiet. På klasse-nivå vert det arbeidd både i team og med eleven og foreldra. Dessutan vert hjelpetenesta nytta til førearbeid i denne samanhengen.(Sjå også prosedyre for det vidare arbeidet under Individuelt nivå)
Konkrete tiltak Generelt:
Konkrete tiltak Klassestyrar må ta initiativ overfor eleven dersom han/ho meiner at enkeltelevar har problem i høve til åtferd eller anna. Det må vera godt samarbeid med heimen, og ein må vurdere om sosiallærar, rektor eller PPT må koplast inn. Totalsituasjonen til eleven NB! Oppdatert april-07Når ein elev opplever kriser i familien som skilsmisse, alvorleg sjukdom e.l. vert foreldra så raskt som råd er innkalla til samarbeidsmøte saman med rektor og kontaktlæraren For elevar med ressursar til spesialundervisning vert det utarbeidd individuell opplæringsplan (IOP). Ressursbruken vert vurdert i klassen og på heile skulen. Prosedyre for tiltak for elevar er i risikosona
|