Risikoanalyse for Sagvåg skule Krisehandtering
Stord kommune
(ROS-analyse)
Denne analysen naturleg inn i HMT-arbeidet ved skulen vår. Dei siste åra er HMT-runden blitt nytta til å setja fokus på det fysiske arbeidsmiljøet til dei tilsette og elevane. Les meir>>
Risikoanalysen er no oppdatert til ny Sagvåg skule som vart teken i bruk
januar 2006, sidte revisjon oktober 2014
|
Risikoanalyse for Sagvåg skule:
Firma: |
|
Eining: |
Vurder sannsyn
Sannsynlegheit for at situasjonen oppstår
Skaler i forhold til: Score: 1 Aldri, skjer sjeldnare enn kvart 5.år 2 Sjeldan, skjer 1 gong kvart år
3
Mindre sjeldan, skjer 1 gong i månaden 4 Vanleg, skjer 1-2 ggr kvar veke
5
Ofte, skjer dagleg eller 3 ggr i veka
|
|||
Utført av: |
|
Dato: |
Konsekvens av situasjonen (for den tilsette)
Ta utgongspunkt i 4 frå forrige slide
Skaler i forhold til: Score: 1 Ufarleg, utan skade på menneske 2 Mindre skade, utan behov for fråvær
3
Skade, med påfølgjande fråvære <1 veke
4
Skade, varige mén og langt fråvære >1 veke
5 Skade, katastrofale følgjer
|
|||
Kategori |
Uønska hending |
Årsak |
Konsekvens |
Kor truleg |
Konsekvens |
Tiltak for å unngå gjentaking |
|
|
|||||
Skulemasaker |
|
|
5 |
5 |
||
Konflikt elev-elev |
Konfliktsituasjon grunnaelevtypar, diagnosar miljøproblem, interessekonflikt e.l. |
Mistrivsel, fysiske og psykiske skadar |
5 |
1-5 |
||
Konflikt vaksen-vaksen: |
Konfliktsituasjon grunna miljøproblem, interessekonflikt e.l. Ulikt elevsyn, manglande informasjon og kunnskap |
Sluttar i jobben, helsefare, m.m.dårleg arbeidsmiljø for vaksne og barn, mistrivsel, psykiske skadar, |
3 |
2 4 |
a)
Systematisk bruk av medarbeidar-samtale for å avdekka problem Varsla verneombodet |
|
Konflikt elev-vaksne |
Aggressiv, valdeleg elev Manglande informasjon og kunnskap Mangel av ”felles platform” |
Vanskeleg opplærings-situasjon |
5 |
4 |
Systematisk arbeid med ulike tiltak. Varsla verneombodet |
|
|
||||||
|
||||||
Bruk av pc |
Stor bruk av pc |
Musesjuke, stiv nakke |
3 |
3 |
|
|
Feilbruk av kjemikalier |
Dersom elevar får tak i kjemikalier til reinald e.l. |
|
1 |
3 |
Alle
kjemikalier er innelåste. |
|
Skade ved bruk av maskin i sløydsal. |
Farleg rediskap. |
Skal ikkje nyttast av elevane. |
1 |
3 |
Lås på sag, elektrisk utstyr er innelåst |
|
Stråling, støvplage frå laserskrivarar og kopimaskinar. |
Maskinane er plasserte i i eigne rom. Mellom arbeidsromma for teama og i lager adm. |
Moglege fysiske plager |
1 |
1 |
||
Dårleg inneklima |
Huset vert for varmt på dagar med høg utetemperatur Manglande solskjerming |
Hovudverk, konsentrasjons-vanskar m.m. |
4 |
2 |
Lufting når véret tillet det, og i alle pausar |
|
Fall i amfiet |
Klatring utenfor rekkverk |
Store fysiske skader |
1 |
4 |
||
Fall ut vindauga |
Vindauget på Petarteigen kan opnast heilt og elevar kan dette ut. |
Store fysiske skadar |
1 |
4 |
||
Gymsalen |
Hendeleg uhell Uorganisert aktivitet |
Ulike skader |
3 |
4 |
||
Scenen dett ned |
Teknisk svikt |
Fysisk og psyskisk skade |
1 |
4 |
||
Kjøkenet |
At utstyret ikkje vert brukt som det skal. |
Kuttskader |
1 |
4 |
||
Heisen dett ned | Teknisk svikt | Fysiske og psykiske skader | 1 | 4 | ||
Ryggskade | Lærarar og assistentar bøyer seg ned for å hjelpa elevar | Ryggskade | 1 | 4 | Kjøpa inn "krakk" | |
|
|
|
|
|
||
Kategori |
Uønska hending |
Årsak |
Konsekvens |
Kor truleg |
Konsekvens |
Tiltak for å unngå gjentaking |
![]() Fysisk utemiljø [Les meir>>] |
Steinsprang frå fjellvegg |
Vær og vind.
Elevar kaster ting,
|
Fysisk skade | 1 | 4 | |
Skulevegen. |
|
Fysisk og psykisk skade | 2 | 4 |
Elevane tek bilete frå skulevegen sin. Elevane skal ikkje sykle til og frå bading. |
|
Brannskade open eld, bål eller kokeapparat. Brannteppe… |
Feil bruk |
Brannskader | 1 | 4 | ||
Trafikk på skuleområdet. (Vitjingar og vareleveranse | Bossbilar og varelevering må køyre inn til hovudinngongen for å få levere/hente | Påkøyrsle me fysiske skader | 1 | 5 |
Bussvakt Sim dunkane skal flyttast
|
|
Elev forsvinn frå skulen Elev kjem ikkje fram til/frå bading på Nysæter u-skule. |
Konflikter Kidnapping
|
Frustrasjon og at eleven ikkje får med seg undervisninga Fysiskeog/eller psykiske skader |
2 | 4 | ||
Klatring på taket på skulen | For lett å kome opp. | Fallskader og hovudskader | 2 | 5 | ||
Drukne i vassdammar | Store vassdammar | Hjerneskade/død | 1 | 5 | Brønnloven er 23 cm og me må fylle i djupe hull. | |
Akutt sjuke elevar |
|
Fysiske skader/død | 2 | 5 | ||
Pandemi | Vår Pandemiplan>> | |||||
Trafikk: a) Påkjørsel b) Påkjørsel på skuletur/utedag |
a)
Elevar kryssar riksvegen b) Elevane skal få ein del av opplæringa utanfor skulenl |
a) Forbod mot å kryssa riksvegen b) God "trafikk-kultur" under transport til fots, eller med offentleg transport |
1 | 5 | a)
Fysisk gjerde mot riksvegen og bru. Strengt forbod mot å kryssa vegen. "Bussvakt" kvar dag. b) Elevane i 1.-4.kl brukar m.a. refleksvestar på tur. Alle foreldra skriv under på skriv om bruk av nærmiljøet m.m. [Les meir>>] |
|
Fallskade i trapper | Amfiet har ei lang trapp | Trappa har fått antisklimerking. | 1 | 4 | Organisering av skuledagen fører til at ikkje alle skal ut/inn samstundes. | |
Fall ut vindu | Berre nokre få vindauga på mellomsteget er i 2.høgd | Fallskade | 1 | 1 | ||
Falle i fjell | Det er ein del skrentar rundt skulen. Desse vil bli vurdert kvar for seg. | 2 | 5 | Beplantning og, eller gjerde. | ||
Stikkskade grillpinnar | Leik med grillpinnar etter .d. pølsegrilling | Augeskade e.l. | 1 | 4 | ||
Falle i fjell | Det er ein del skrentar rundt skulen. Desse vil bli vurdert kvar for seg. | 2 | 5 | Beplantning og, eller gjerde. | ||
Kategori |
Uønska hending |
Årsak |
Konsekvens |
Kor truleg |
Konsekvens |
Tiltak for å unngå gjentaking |
Brann![]() [Les meir>>] |
Effektiv evakuera ved brann | Det er laga plan for evakuering og gjennomført øving. | Brannøving minst to gonger i året. | 1 | 5 | |
Brann |
Moglege brannårsaker: - Tildekking av panelomnar - Open eld, (stearinlys) - Keramikkomn - Hærverk, påtenning |
Fokus
på branntryggleik. Teknisk kontroll av omnar o.a. |
1 | 5 |
Brannvernarbeid. Sjå eigen perm. |
|
Bålbrenning ute av kontroll | Fks vind | Skogbrann | 1 | 5 | ||
Bålbrenning -> brannskade | Fall, leik e.l. | Brannskade | 1 | 3 | ||
Sjå elles om brannvern: http://www.brannsjefen.no/ || http://www.dbe.no/ | ||||||
For andre gong på ei veke er Sagvåg skule utsett brann. For ei veke sidan
var det dei store søppeldunkane som står borte ved vegen som det vart sett
fyr på. I dag var det dei små søppeldunkane som står ved dørene som vart
påtent. Det tok også fyr i bordkledningen på skulen, og det kunne blitt
ein storbrann om ikkje brannen hadde blitt oppdaga og sløkt i tide. Tekst: Lars Bakka Foto: Anne Elisabeth Trevland |
Meir om HMT-arbeid: (Henta frå Arbeidstilsynet si nettside):
Kven gjeld HMT-forskrifta for? Korleis lage eit HMT-system? Dette er dei viktigaste trinna i utviklinga av eit system som skal følgje opp helse, miljø og tryggleik i bedrifta:
I tillegg til den stadige oppfølginga med kartleggingar og tiltak, må bedrifta, minst ein gong i året, gjennomgå sjølve systemet som er bygt opp og vurdere om det har fungert i praksis, eller om noko bør endrast. |